baka bröd, kurs rehab

Hann inte baka nått bröd igår, men hade ingen energi kvar efter förmiddagen på rehab..
började i tisdags på min rehab kurs tillbaka till ett någorlunda fungerande liv.
Jag vet inte hur jag ska kunna beskriva det bättre än så..
Skulle ha bakat frukost bröd igår men det får bli idag om jag har bättre med energi. 
Asså man tror att tre timmar på gruppen ska ju inte va så farligt men jag blir helt slutkörd. 
Igår lärde jag mej att man ska inte sätta så mycke måsten i sitt liv och om man har folk i sin omgivning som ifrågasätter och dömmer ska man inte ha kvar dom.
Att bara för att jag inte har en sjukdom som syns betyder det inte att den är där och mina problem är mindre viktiga..
Att jag ler och skrattar och verkar helt glad betyder det inte att jag mår bättre eller är glad, oftast är det en roll jag spelar för att inte visa mitt sanna jag eller hur jag mår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0