När dagen börja åt fel håll.

Börja min dag med att vakna upp efter sovit i dryga dygnet.
Gick och lämna ungen i skolan sen blev det hem till soffan för att sova några timmar till.
Vakna upp för en stund sen och va för att vara mej ovanligt pigg.
Men som min vanliga tur så hade jag fått ett mindre roligt brev från FK. 
Min så kallade arbetsgivare har sagt massa skit och en tjej som jag trodde va min vän hon har tagit bort mej från Facebook och svarar inte på sms heller.
Det känns som att när man väl kommit på fötter är det alltid nån jävel som slår undan mina fötter igen. Så det är bara skit idag.
Jag är väldigt glad att jag har hunden som kan ge mej tröst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0