söndagen efter alla♡dag

Igår va dagen med stort D...
Ja va ska jag säga, dagen va underbar och åt jätte god mat men  kunde ju inte bli annat när jag laga den ;)
Som vanligt va min kille lika romantisk som en sur disktrasa. 
Ingenting fick man, men jag gav han gele hjärtan och en natt på hotell med middag och bio. När han såg de sa han bara 'det va ju det jag skulle ge dej. 
A visst jag tycker det är jävligt mycke snack och liten verkstad. Inte ens en blomma kunde han köpa. 
Jag känner bara att jag tänker fan inte säga nått om han inte fattar att det är viktigt för mej. 

Jag ville åka till Andys eller nått sånt för att Pontus skulle få lite kul men det vill inte gubben. 
Så nu känner jag mer än någonsin att jag behöver körkort så jag kan ta bilen och åka själv.

Nej jag är inte bitter bara jäkla sårad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0