Testar nått nytt.

Jag testar nått nytt. ;)
Nej men efter at ha varit magsjuk över en vecka då har jag ju inte kännt för nått onyttigt.
Så nu har jag inte ätit godis eller druckit läsk på två veckor.
Är ju inte ens sugen, och när jag är sugen på nått så har jag tänkt flera gånger att det måste vara godis jag vill ha.
Men jag har köpt nötter och salta pinnar och popcorn,  det har faktis räckt och varit mer än nog för att stilla suget.
Jag har ätit choklad men va tusan man är ju ändå människa, men det räcker med några bitar så är det nog..
Känner mej lite stolt över mej själv,  fast det känns inte som jag har behövt göra nått speciellt för att sluta.
Har ju testat flera gånger att sluta både med godis och läsk men har ju inte funkat, så på nått sätt känns det som man har lurat sej själv.. 
Men ändå oerhört stolt..
Nu är målet att inte börja igen alls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0