all over.

Ja men det va då det självaste f*n va det skulle vara svårt att somna ikväll då. 
Va nog för att jag somna tidigt igår och sov hela natten tills imorse och va det mest utvilade jag har varit på flera år.
Hunden ligger på sin bädd i vardagsrummet och ger mej onda ögat, har dock försökt lura in han i min säng när jag ändå inte sover där.
Men sötnöten vill inte sova där utan mej så då ligger han hellre här ute..
Nån gång måste jag ju bli trött.
Tankarna bara far omkring, flera saker som jag behöver göra som stressar mej och saker jag inte vill tänka på som kommer imellan. 
Ska testa att köra lite Mindfulness och se om jag somnar.
Så trött på att inte kunna somna och sova en hel natt varje natt. Detta ska jag ta upp med min läkare.
Mind power over negativa tankar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0