Min födelsedag

Igår fyllde jag 29.. VILKEN dag!!!
Så jäkla glad för alla grattis önskningar, hade en super mysig dag med Ponta och Östen.
Vi kolla på film och bara tog det massa lugnt, seeeen kom min man hem.. Jag säger väl såhär jag kan köpa mina egna jävla blommor för få några lär väl inte hända..
Vi gick på Maxi så kläckar han ur sej "ville du ha nån bakelse idag eller?"
Så jävla lessen, sa bara nej, va fan trodde han..
Jag kunde ju lika gärna köpt den själv då ju.. Och så säger han "kan du sluta vara så jävla grinig"
Jag va inte grinig jag va sjukt jävla lessen, samma idag det sitter i magen och vill inte släppa..
Dom som känner mej vet hur jobbigt jag tycker det är med min födelsedag för jag inte har nån familj som finns där och jag känner mej så jäkla ensam, värre va det ju igår..
Idag ska jag till psykologen tack gode gud, måste få hjälp att komma ur denna svacka, hjälpte lite igår med alla som ringde speciellt min svärmor man blir så glad även om det va jobbigt att hon prata om mina föräldrar.
Jag ska fan baka en egen jävla tårta och köpa blommer till mej själv idag, Grattis till mej..
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0