En lång en.. igår och idag..

Gårdagen var lååååång....
Lämnade i skolan och gick en sväng med vovven,  sen blev det tre timmar på kursen. 
Den är bara tre timmar men det känns som 9..
Efteråt är jag helt slut, igår va inget undantag...
Ponta hade med en kompis hem från skolan,  fritis stängde tidigt så hans mamma frågade om Gurra fick följa med hem..
Dom satt och spela och åt popcorn tills han mamma kom och hämta honom...
Eric gick hem från skolan för att han hade ont i magen men han gick till skolan idag för det gick över..
När Gurra åkt hem, åkte vi och handla.

Onsdagar brukar vara min vilo dag mellan kursdagar, men idag har jag ett individuella samtal och psykorn och jag ska tvätta för imorn åker Micke bort i fyra dagar i fjällen på skoter resa med jobbet..

Men min kropp ligger på snozze idag känns det som.  
Men behöver resa mej upp snart och åka mot psykorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0