vilken dag...

Den börja med att jag vakna och trodde jag försovit mej men hade vaknat tio minuter innan klockan ringde. 
Gick och lämna i skolan och gick en sväng med hunden.
Kom på vid halv nio att jag skulle ju ha ringt vårdcentralen vid åtta men ringde iaf och tur va det för jag fick en tid hos min läkare.
La mej och vila en stund innan för har inte fått tillbaka all energi än känner jag.
Micke sluta tidigt så han fick hämta i skolan och jag åkte till läkaren, lite ändring i medicinerna och pratat om min vikt.
Den börjar bli en stor del i min vardag till mina kroppsliga bekymmer.
Ponta hade en kompis här idag, dom lekte och spela och åt muffins. 
Nu på kvällen har vi spelat uno och jag har bakat bröd.
vill bara sova nu känner jag för vilken dag det varit. Hänt mycke, även i mitt huve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0