Adrenalinet pumpar på

Är och hämtar ungen i skolan, går förbi en liten lekpark där sitter en kille med en hund som springer lös och leker i sandlådan,  det hade jag tänkt släppa och gå vidare, men den kommer springande mot oss och försöker ta min sons boll som han har i famnen, då blir jag sne.
Får väl ha koll på hunden och säger till han flera gånger att han ska komma och ta sin hund, han rpar lite men sitter kvar på bänken,  då blir jag arg för min hund är väldigt skyddande och vill inte dela med sej av mej så han bärjat oxå säga ifrån för även han tycker att den är för på och för nära Pontus. 
Säger flera gånger, koppla din hund, det man får till svar är, hon är valp och vill bara leka. Ja men det vill varken min hund eller sonen så ta och koppla din hund. Det värsta är ju att hunden lyssnar ju inte ens på honom, men som tur är har vi kommot igång med träningen så jag får Östen att lägga sej och konsentrera sej på mej och jag lyckas,  vilken seger man känner då.
Men medans jag står där och är arg så kommer även en annan tjej som oxå säger till honom. När vi går vidare så har han ännu inte fått tag på sin hund,  min hund hitta en kotte som va roligare och Pontus börja prata om kompisarna i skolan och släppte att han va rädd.
stolt mamma och matte, att träningen ger mycke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0