Fotbolls träning och trötthet

Va med sonen ner till fotbolls träningen idag,  första för mej, han såg att ha riktigt roligt så jag tror att han kommer fortsätta. 
Han va lite butter för att nästan alla i gruppen som va och träna hade lag tröjor på sej, men vi har sagt att han får en sån när han tränat några gånger och vet att han ska fortsätta. Men som han pratar om fotbollen både träningen och matcher och när dom spelar i skolan så kan jag inte tänka nått annat än att han kommer stanna där..
Jag har varit otroligt trött i några dagar så jag varit tvungen att sova ett par timmar,  såhär trött har jag inte varit på ett par veckor,  så det är faktis lite skrämmande,  blir att ringa läkaren imorn..
Nu sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0