Måndag i all ära.

Det skulle ju inte vara måndag om det inte skulle hända nått, och kloclan är inte ens nio. .
Kom en hel timme innan min grupp börjar idag, blir galen. Hoppas det ändras innan jag kommer härifrån..
Vem orkar med en hel sån här måndag..
Blir att gå igenom alla listor på Spotify och se om jag har nått bra att lugna nerverna..
Tycker bara synd om hunden kunde ju vart hemma en timme till men om jag varit det hade jag nog blivit hemma helt.. Är en sån dag..
Men jobbiga är jag har stressat sen jag gått upp och sån stress är så svår att bli av med om jag inte kan sova en stund och det kan jag inte, så nu kommer alla verktyg jag fått i gruppen till nytta ska bara komma på nån. Andningen gör jag ju redan. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0