Söndag igen??

Känns som det va igår det va söndag och nu är det söndag igen..
Vi va och fira svärmor idag. Pontus gav henne en stor chokladask. Hon bjöd på jätte god köttfärslimpa och små bakelser efter..
Men nu är vi hemma på soffan igen och 
ångesten kommer smygande tillbaka, nu har jag börjat kolla hur kommande vecka ser ut och det är rätt jobbigt då gruppen är slut och nu måste jag vänta på nästa steg.. 
Så avis på dom i gruppen som redan vet vart dom ska vara och vad som händer. Jag har ju så svårt att inte veta..
Nu får jag bara bak tvång i huvudet..
Kanske ska baka kanelbullar, då blir Pontus glad..
Har även färska jordgubbar och blåbär i kylen och jag vet inte riktigt vad jag ska göra med dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0